2012/02/23

Kas Jums ar to valodas jautājumu?

Viss sākās ar to, ka es sadomāju pildīt savu pilsoņa pienākumu nebūdama Latvijā. Kā saka mans labs draugs; "domā ko saki!" un savu solījumu - piedalīties, pildu, neskatoties uz attālumu 530 km ( vienā virzienā) Nu jau šis jautājums LV apspriests krustu šķērsu un izskatās ka nākamā balsošana varētu būt nedaudz progresīvāka.. tomēr priecē mani viena lieta.. es nebiju viena

Kā raksta man Latvijas vēstniecības pārstāvis Spānijā Andrejs Kovaļovs. Spānijā ( Madridē) kopā balsojuši 115 Latvijas pilsoņi. Viena kundze savos 93. gados braukusi uz Madridi 4 stundas, bet vēl divi kungi no almerijas 7 h ar autobusu. (Manas 2,3 h ar vilcienu sanāk tīrais sīkums) Aktivitāte Spānijā šajā referendumā bijusi rekord augsta, kas liek domāt ka šis tiešām ir bijis svarīgākais lēmums, ko lemjam visi kopā.



Interesanti, ka spāņiem gan mūsu valodas jautājums ir ne silts ne auksts:) tā pat kā paši mēs :) Labākā gadījumā viņi zina, kas ir Letonia :) Bet nu ko mums viņiem ko pārmest... viņiem vēl daudz kas dzīvē jāiemācas.. i letiņa sīkstums, i valodiņas... nav nevienam pārsteigums, ka lielās valodu saimes neko citu kās savu valodu dzīves laikā arī neiemācās






Tā nu es klusiņām aizbraucu, pilsoņa pienākumu Madridē izpildīju un esmu atpakaļ siltajā Seviļā. turpinu mācīties savu kārtējo valodu... lai par mums nesaka, ka dumji, ka saprasties nemākam!






1 komentārs:

  1. tak to tēmu vēl te pie mums muļļā, ka vot latvieši sacepušies bez iemesla un redz muļķi kas visi gāja balsot pret. nožēlojama tauta, īpaši tie bāleliņi, kas nosoda PRET balsotājus..

    AtbildētDzēst